Członkowie Szkolnego Klubu Wolontariusza w ramach realizacji programu „Młody Obywatel” nawiązali kontakt z przedstawicielami różnych instytucji m.in. Stowarzyszeniem Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej "Światło nadziei", Stowarzyszeniem Miłośników Folkloru "Żeńcy Wielkopolscy", Stowarzyszeniem Przyjaciół Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nietążkowie, Klubem Szachowym "Wieża", Klubem Seniora, Zespołem Tanecznym "Pryzmat – Bis", ZHP w Śmiglu, Centrum Kultury w Śmiglu, Stowarzyszeniem Diabetyków, Stowarzyszeniem Inicjatyw Społecznych „Inga”, Ochotniczą Strażą Pożarną w Śmiglu, Stowarzyszeniem Partnerstwo Lokalne w Śmiglu, zachęcając ich do realizacji wspólnego przedsięwzięcia, pt. "Współpraca celem do sukcesu".

MOB 017

Akcja polega na zorganizowaniu festynu, na którym zaprezentują się zaproszone instytucje. Ma ona na celu zapoznać mieszkańców Śmigla z ideą i zakresem działających organizacji, klubów itp., które przedstawią swoją dotychczasową działalność oraz zachęcą śmigielan do współpracy z nimi na rzecz społeczności lokalnej. Impreza ta ma być początkiem wspólnej pracy między instytucjami oraz Szkolnym Klubem Wolontariusza. „Współpraca celem do sukcesu” to akcja, która ma ukazać, jak ważne dla naszej społeczności są działające instytucje, ile korzyści z nich płynie oraz jak istotna jest współpraca między nimi, bo dzięki niej można wiele osiągnąć.  Pierwsze spotkanie organizacyjne odbyło się 2 kwietnia 2012r. w naszej szkole. Uczestniczyli w nim: dyrektor gimnazjum pani Wanda Judek, przedstawiciele niektórych w/w instytucji, opiekun klubu p. Izabella Szablewska oraz wolontariusze. Swoją obecnością zaszczyciła nas również pani poseł Małgorzata Adamczak. Na spotkaniu zostały przedstawione cele i założenia programu "Młody Obywatel" oraz planowanej akcji pod hasłem "Współpraca celem do sukcesu".
Zapraszamy zainteresowane współpracą instytucje do kontaktu z nami: 655188294 wew. 21
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (IS)